El currículum competencial a l’aula: una eina per a la reflexió pedagògica i la programació a l’ESO (2018)
Tipo de documento
Otros
Citación
El currículum competencial a l’aula: una eina per a la reflexió pedagògica i la programació a l’ESO. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2018Extensión
47 p.
Materias (LEMAC)
Currículums (Ensenyament)
Competències bàsiques
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- EN - Monografies [9]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
La resolució de problemes, una eina potent per treballar les competències a l'aula de primària: ús de les TAC en la resolució de problemes (2009)
Anguila Donat, Consol (2009)S'ha volgut reflexionar sobre la pràctica educativa i a l’hora estudiar la potencialitat de la resolució de problemes per treballar les competències bàsiques des de l’àrea de les matemàtiques. Partint ... -
L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO (2008)
Fernández Campelo, M. Pilar (2008)L'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la ... -
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-02)Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...