Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
Document Type
Book
Abstract
Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar suposa prendre decisions sobre diferents elements que intervenen en el procés d'ensenyament i aprenentatge dins un context determinat i tenint en compte les necessitats dels alumnes.
La primera part es refereix a l'estructura del currículum recollit en el Decret 187/2015, de 25 d'agost, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació secundària obligatòria. La segona part inclou orientacions sobre les programacions i ofereix exemples per impulsar el debat pedagògic en el centre educatiu, en el marc dels equips de professors.
Citation
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició). Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020.
Author
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Publication date
2020-02Extension
61
Collection
Competències bàsiques: educació secundària obligatòria;
Subject (LEMAC)
Disseny curricular - Educació secundària obligatòria
Educació secundària obligatòria - Competències bàsiques
Link to the related item
This item appears in the following Collection(s)
- CC - Monografies [53]
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Orientacions de 8 d'abril de 2020, de les directores generals de Currículum i Personalització i d’Innovació, Recerca i Cultura Digital, referents al tercer trimestre per als serveis educatius a causa del tancament dels centres educatius pel coronavirus
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital; Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-09) -
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura àrabs (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Departament d'Educació. Gabinet Tècnic (2021-02)Currículum basat en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i en l'ensenyament competencial i s'alinea amb el currículum de llengües estrangeres publicat en el Decret 187/2015, de 25 ... -
Currículum: educació secundària obligatòria (2019)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2019-12)Aquesta publicació recull el Decret 187/2015, de 25 d'agost, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació secundària obligatòria que té en compte la normativa vigent, la legislació de Catalunya i les ...