Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
Document Type
Monograph
Abstract
Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar suposa prendre decisions sobre diferents elements que intervenen en el procés d'ensenyament i aprenentatge dins un context determinat i tenint en compte les necessitats dels alumnes.
La primera part es refereix a l'estructura del currículum recollit en el Decret 187/2015, de 25 d'agost, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació secundària obligatòria. La segona part inclou orientacions sobre les programacions i ofereix exemples per impulsar el debat pedagògic en el centre educatiu, en el marc dels equips de professors.
Citation
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició). Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Publication date
2020-02Extension
61
Collection
Competències bàsiques: educació secundària obligatòria;
Subject (LEMAC)
Disseny curricular - Educació secundària obligatòria
Keywords
Competències bàsiques en educació
Link to the related item
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- CC - Monografies [53]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Programar per competències a l'educació primària: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2017-09)Aquesta publicació és una eina que facilita als equips docents de les escoles la realització de processos de reflexió pedagògica i la formalització de les programacions. La programació d'una escola ... -
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-07)Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ... -
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2023)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2023)