Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
Author
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització
Publication date
2020-02Abstract
Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar suposa prendre decisions sobre diferents elements que intervenen en el procés d'ensenyament i aprenentatge dins un context determinat i tenint en compte les necessitats dels alumnes.
La primera part es refereix a l'estructura del currículum recollit en el Decret 187/2015, de 25 d'agost, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació secundària obligatòria. La segona part inclou orientacions sobre les programacions i ofereix exemples per impulsar el debat pedagògic en el centre educatiu, en el marc dels equips de professors.
Document Type
Book
Language
Catalan
Keywords
Disseny curricular - Educació secundària obligatòria
Educació secundària obligatòria - Competències bàsiques
Extension
61
Publisher
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Collection
Competències bàsiques: educació secundària obligatòria;
Citation
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició). Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020.
Link to the related item
This item appears in the following Collection(s)
- CC - Monografies [49]
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/