El currículum competencial a l’aula: una eina per a la reflexió pedagògica i la programació a l’ESO (2018)
Tipus de document
Altres
Citació recomanada
El currículum competencial a l’aula: una eina per a la reflexió pedagògica i la programació a l’ESO. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2018Extensió
47 p.
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- EN - Monografies [9]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
La resolució de problemes, una eina potent per treballar les competències a l'aula de primària: ús de les TAC en la resolució de problemes
Anguila Donat, Consol (2009)S'ha volgut reflexionar sobre la pràctica educativa i a l’hora estudiar la potencialitat de la resolució de problemes per treballar les competències bàsiques des de l’àrea de les matemàtiques. Partint ... -
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-02)Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ... -
Programar per competències a l'educació primària: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2017-09)Aquesta publicació és una eina que facilita als equips docents de les escoles la realització de processos de reflexió pedagògica i la formalització de les programacions. La programació d'una escola ...





