L'avaluació de la formació professional reglada 2008-2009 (2008)
Document Type
Monograph
Abstract
El número 10 dels Quaderns d'avaluació presenta els objectius i les línes mestres de l'avaluació de la formació professional reglada, prevista per al 2008 i el 2009. És una avaluació sistèmica que ha de mesurar l'eficàcia, la qualitat i l'equitat de la formació professional del sistema educatiu des del curs 2001-2002 (que és quan es va acabar el procés d'implantació i generalització de l'estructura definida amb la LOGSE) fins al 2006-2007 (el primer any d'implantació de les modificacions introduïdes amb la LOE).
El número conté informació sobre el 4t Seminari d'Avaluació Educativa, que va tenir lloc a Barcelona el novembre de 2007, i la conferència que hi va pronunciar Georges Felouzis, amb el títol de "Avaluació i democràcia en els sistemes educatius".
Citation
L'avaluació de la formació professional reglada 2008-2009. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Comunicació, Difusió i Publicacions, 2008.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2008-01Extension
42
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE; 10
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Formació professional - Avaluació
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
Avaluacions censals de competències bàsiques: curs 2018-2019 (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07-11) -
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-05)El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ...