Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorCol·legi Sant Josep (Sant Boi de Llobregat, Catalunya)
dc.contributorInnobaix
dc.contributor.advisorVidal, Montse (tutora)ca
dc.contributor.authorTermens i Crivillé, Clàudia
dc.coverage.spatialBaix Llobregat (Catalunya)ca
dc.date.accessioned2023-07-24T11:54:44Z
dc.date.accessioned2023-12-05T14:57:55Z
dc.date.available2023-07-24T11:54:44Z
dc.date.available2023-12-05T14:57:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationEl màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers. Autora: Clàudia Termens Crivillé, Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2018.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/3799
dc.descriptionTreball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb Innobaix.ca
dc.format.extent83 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregatca
dc.relation.ispartofseriesEduRecerca: treballs de recerca de batxillerat
dc.titleEl màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers (2018)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacBatxillerat - Investigacióca
dc.subject.lemacMàrqueting digitalca
dc.subject.lemacPublicitatca
dc.subject.lemacXarxes socialsca


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element