El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers (2018)
Document Type
Others
Note
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb Innobaix.
Citation
El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers. Autora: Clàudia Termens Crivillé, Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2018.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Publication date
2018Extension
83 p.
Collection
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat
Subject (LEMAC)
Batxillerat - Investigació
Màrqueting digital
Publicitat
Xarxes socials
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Som els/les adolescents titelles del màrqueting? (2018)
Pérez Pitarch, Irene; Fernàndez Romero, Paula (2018) -
Sufragisme i moviments socials femenins (2018)
Moreno, Andrea (2018)