El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers (2018)
Document Type
Others
Note
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb Innobaix.
Citation
El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers. Autora: Clàudia Termens Crivillé, Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2018.
Documents
Author
Termens i Crivillé, Clàudia
Collaborators
Col·legi Sant Josep (Sant Boi de Llobregat, Catalunya)
Innobaix
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Publication date
2018Extension
83 p.
Collection
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat
Subject (LEMAC)
Batxillerat - Investigació
Màrqueting digital
Publicitat
Xarxes socials
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Casal d’estiu Clauskids (2016)
Valls, Clàudia; Sogas, Clàudia (2016) -
Cossos amb ments de vidre: una aproximació a l’anorèxia i la bulímia (2015)
Sacrest Gascón, Clàudia; Institut Jaume Salvador i Pedrol (Sant Joan Despí, Catalunya); Fundació Orienta (2015) -
La maleta viatgera: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Puyaltó, Clàudia; García, Esther (2021-06)