El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers (2018)
Tipo de documento
Otros
Nota
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb Innobaix.
Citación
El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers. Autora: Clàudia Termens Crivillé, Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2018.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Fecha de publicación
2018Extensión
83 p.
Colección
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat
Materias (LEMAC)
Batxillerat - Investigació
Màrqueting digital
Publicitat
Xarxes socials
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Som els/les adolescents titelles del màrqueting? (2018)
Pérez Pitarch, Irene; Fernàndez Romero, Paula (2018) -
Sufragisme i moviments socials femenins (2018)
Moreno, Andrea (2018)