Som els/les adolescents titelles del màrqueting? (2018)
Document Type
Others
Note
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb la Fundació Orienta
Citation
Som els/les adolescents titelles del màrqueting? Autores: Irene Pérez Pitarch i Paula Fernàndez Romero. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2018
Collaborators
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Publication date
2018Extension
63 p.
Collection
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers (2018)
Termens i Crivillé, Clàudia (2018) -
Estratègies de recolzament psicològic i emocional per als processos acadèmics (2016)
Torà Navarro, Elena; Pallejà Rosich, Glòria (tutora); Institut Joaquim Rubió i Ors (Sant Boi de Llobregat, Catalunya); Fundació Orienta (2016)