El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers (2018)
Tipus de document
Altres
Nota
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb Innobaix.
Citació
El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers. Autora: Clàudia Termens Crivillé, Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2018.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Data de publicació
2018Extensió
83 p.
Col·lecció
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat
Matèries (LEMAC)
Batxillerat - Investigació
Màrqueting digital
Publicitat
Xarxes socials
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Som els/les adolescents titelles del màrqueting? (2018)
Pérez Pitarch, Irene; Fernàndez Romero, Paula (2018) -
L’estigma i la discriminació en salut mental als entorns laborals i educatius (2018)
Boada Figueredo, Gisela (2018)