El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers (2018)
Tipus de document
Altres
Nota
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb Innobaix.
Citació
El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers. Autora: Clàudia Termens Crivillé, Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2018.
Documents
Autor/a
Termens i Crivillé, Clàudia
Col·laboradors/ores
Col·legi Sant Josep (Sant Boi de Llobregat, Catalunya)
Innobaix
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Data de publicació
2018Extensió
83 p.
Col·lecció
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat
Matèries (LEMAC)
Batxillerat - Investigació
Màrqueting digital
Publicitat
Xarxes socials
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Casal d’estiu Clauskids (2016)
Valls, Clàudia; Sogas, Clàudia (2016) -
Cossos amb ments de vidre: una aproximació a l’anorèxia i la bulímia (2015)
Sacrest Gascón, Clàudia; Institut Jaume Salvador i Pedrol (Sant Joan Despí, Catalunya); Fundació Orienta (2015) -
Feminism through literature (2018)
Martínez Ruiz, Claudia (2018)