Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya (2007)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
El número vuit dels Quaderns d'avaluació està dedicat al sistema d'indicadors d'educació de Catalunya. Després d'una breu introducció sobre què és el sistema d'indicadors d'educació, es presenta un exemple d'indicador de context, un altre d'escolarització i els cinc indicadors europeus de referència que s'haurien d'assolir el 2010.
El número reprodueix la conferència que Jorgen Balling Rasmussen va pronunciar en el 3r Seminari d'Avaluació Educativa (Barcelona, 2006) sobre els canvis en l'avaluació del sistema educatiu de Dinamarca produïts arran dels resultats obtinguts en l'estudi PISA 2000 i 2003.
Citación
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Difusió i Publicacions, 2007.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2007-04Extensión
68
Colección
Quaderns d'avaluació. CSASE; 8
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...