Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya (2007)
Tipus de document
Monografia
Resum
El número vuit dels Quaderns d'avaluació està dedicat al sistema d'indicadors d'educació de Catalunya. Després d'una breu introducció sobre què és el sistema d'indicadors d'educació, es presenta un exemple d'indicador de context, un altre d'escolarització i els cinc indicadors europeus de referència que s'haurien d'assolir el 2010.
El número reprodueix la conferència que Jorgen Balling Rasmussen va pronunciar en el 3r Seminari d'Avaluació Educativa (Barcelona, 2006) sobre els canvis en l'avaluació del sistema educatiu de Dinamarca produïts arran dels resultats obtinguts en l'estudi PISA 2000 i 2003.
Citació
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Difusió i Publicacions, 2007.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2007-04Extensió
68
Col·lecció
Quaderns d'avaluació. CSASE; 8
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...