Mostrando ítems 21-24 de 24
-
Lletres, mans, llapis, teclats i pantalles: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
(2016-04)Si pensem en l’escriptura en el sentit de grafiar, de reproduir els traços del codi escrit, ens adonem que requereix un llarg camí d’educació del gest gràfic des dels moviments corporals, l’experimentació ... -
Lletres i sons, un binomi per encaixar: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
(2016-04)La relació entre la llengua oral i la llengua escrita és fonamental en l'aprenentatge del codi escrit, especialment en una llengua amb una escriptura de base alfabètica com la nostra. Per assegurar ... -
El camí de l'aprenentatge del codi: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
(2016-02)En una societat alfabetitzada com la nostra, els infants desenvolupen idees sobre el funcionament del codi escrit molt abans que arribin a l’escola. Esbrinar aquests coneixements previs i conèixer les ... -
Escriure, per a què?: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
(2016-02)L’escola ha d’oferir un context on la llengua escrita amb totes les seves funcions formi part de la vida quotidiana. Des d’un inici, l’alumne aprendrà a escriure perquè en tindrà la necessitat, i per ...