Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2020-09-09T13:39:58Z
dc.date.available2020-09-09T13:39:58Z
dc.date.issued2006-09
dc.identifier.citationEl coneixement de llengües a Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Difusió i Publicacions, 2006.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/374
dc.description.abstractEl sisè número dels Quaderns d'avaluació està dedicat al coneixement de llengües a Catalunya. Conté un primer article, "El coneixement de llengües a Catalunya", que presenta dades de resultats de llengua catalana, castellana i anglesa obtingudes pel nostre alumnat en diferents etapes educatives. Aquest article de resultats es complementa amb uns altres tres que el contextualitzen: l'article de Fred Genesee, "Una revisió dels programes d'immersió en francès al Canadà"; el de Kathryn Lindholm-Leary, "Resultats de l'alumnat que participa en programes de llengua dual als Estats Units"; i el de F. Xavier Vila i Mireia Galindo, "Els usos lingüístics en l'educació primària a Catalunya: situació, tendències i perspectives".ca
dc.format.extent116ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesQuaderns d'avaluació. CSASE;6
dc.titleEl coneixement de llengües a Catalunya (2006)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.lemacLlenguatge i llengües - Ensenyament - Catalunyaca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint