El coneixement de llengües a Catalunya
Tipo de documento
Monografía
Resumen
El sisè número dels Quaderns d'avaluació està dedicat al coneixement de llengües a Catalunya. Conté un primer article, "El coneixement de llengües a Catalunya", que presenta dades de resultats de llengua catalana, castellana i anglesa obtingudes pel nostre alumnat en diferents etapes educatives. Aquest article de resultats es complementa amb uns altres tres que el contextualitzen: l'article de Fred Genesee, "Una revisió dels programes d'immersió en francès al Canadà"; el de Kathryn Lindholm-Leary, "Resultats de l'alumnat que participa en programes de llengua dual als Estats Units"; i el de F. Xavier Vila i Mireia Galindo, "Els usos lingüístics en l'educació primària a Catalunya: situació, tendències i perspectives".
Citación
El coneixement de llengües a Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Difusió i Publicacions, 2006.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2006-09Extensión
116 p.
Colección
Quaderns d'avaluació. CSASE; 6
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
L’alumnat que té un bon coneixement del català, el té també del castellà?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-10) -
Què és el que més influeix en la competència en llengua anglesa?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-07) -
La llengua i resultats escolars. El projecte Filosofia 3/18
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-01)El número 21 dels Quaderns d'avaluació conté dos blocs, amb quatre articles. En el primer bloc s'analitza en profunditat, mitjançant l'obtenció de coeficients de correlació, la similitud entre els ...