Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2020-09-09T13:33:07Z
dc.date.available2020-09-09T13:33:07Z
dc.date.issued2006-04
dc.identifier.citationL'avaluació de centres: canvis per a la millora. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Difusió i Publicacions, 2006.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/373
dc.description.abstractEl cinquè número dels Quaderns d'avaluació està dedicat a l'avaluació dels centres educatius. El primer article és "L'avaluació dels centres", signat per dos inspectors, Salvador Pallarés i Ramir Bullich, que exposen el model d'avaluació de centres educatius, aplicat sobre la gestió de l'organització general del centre i sobre la gestió del currículum. El segon article, titulat "La utilització de l'avaluació externa per a la millora contínua dels centres educatius", ha estat escrit per Joaquín Gairín i Carme Armengol, professorat de la UAB. Proporciona elements de reflexió teòrica sobre el concepte de canvi en els centres educatius. El número inclou la conferència que Hans Konrad Koch va fer en el 2n Seminari d'Avaluació Educativa (octubre de 2005), sobre la reforma educativa que s'ha introduït a Alemanya com a conseqüència dels pobres resultats obtinguts en l'estudi PISA 2000. L'apartat final dels Quaderns d'avaluació és la "Revista de llibres i publicacions del Consell".ca
dc.format.extent68ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesQuaderns d'avaluació. CSASE;5
dc.titleL'avaluació de centres: canvis per a la millora (2006)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.lemacEscoles - Catalunya - Avaluacióca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint