L'avaluació de centres: canvis per a la millora (2006)
Document Type
Monograph
Abstract
El cinquè número dels Quaderns d'avaluació està dedicat a l'avaluació dels centres educatius. El primer article és "L'avaluació dels centres", signat per dos inspectors, Salvador Pallarés i Ramir Bullich, que exposen el model d'avaluació de centres educatius, aplicat sobre la gestió de l'organització general del centre i sobre la gestió del currículum. El segon article, titulat "La utilització de l'avaluació externa per a la millora contínua dels centres educatius", ha estat escrit per Joaquín Gairín i Carme Armengol, professorat de la UAB. Proporciona elements de reflexió teòrica sobre el concepte de canvi en els centres educatius.
El número inclou la conferència que Hans Konrad Koch va fer en el 2n Seminari d'Avaluació Educativa (octubre de 2005), sobre la reforma educativa que s'ha introduït a Alemanya com a conseqüència dels pobres resultats obtinguts en l'estudi PISA 2000. L'apartat final dels Quaderns d'avaluació és la "Revista de llibres i publicacions del Consell".
Citation
L'avaluació de centres: canvis per a la millora. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Difusió i Publicacions, 2006.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2006-04Extension
68
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE; 5
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Escoles - Avaluació
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
L'avaluació del sistema educatiu per al 2006 (2006)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2006-01)El quart número dels Quaderns d'avaluació presenta l'avaluació del sistema educatiu prevista per a l'any 2006, que afecta sobretot l'educació secundària obligatòria. Les diferents actuacions avaluatives ... -
Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006 (2007)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2007-03)En el marc de l'OCDE, l'estudi PISA 2006 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en ciències de la naturalesa (àrea prioritària d'avaluació), comprensió lectora i matemàtiques. El ... -
Orientacions per a la millora de la distribució equilibrada de l’alumnat amb necessitats educatives específiques derivades de situacions socioeconòmiques o socioculturals en el procediment d’admissió d’alumnat als centres del Servei d’Educació de Catalunya per al curs 2023-2024 (20.02.2023)
Departament d'Educació. Seccretaria de Transformació Educativa (2023-02-20)