Quines competències de quart d'ESO es veuen més afectades pel nivell socioeconòmic i cultural familiar? (2023)
Document Type
Article
Abstract
L’anàlisi del context de l’alumnat de quart d’ESO del curs 2021-2022 posa de manifest, com ja s’ha constatat en diversos estudis, que el nivell socioeconòmic i cultural (ISEC) presenta una influència directa en el rendiment acadèmic de l’alumnat.
Citation
Quines competències de quart d'ESO es veuen més afectades pel nivell socioeconòmic i cultural familiar? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2023-06Extension
3 p.
Collection
Tast de dades
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Quines variables influeixen més en els resultats de l’avaluació de les competències de sisè de primària? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-10) -
Com evoluciona la repetició a quart d’ESO? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-04) -
Quina ha estat l’evolució dels hàbits lectors de les famílies de l’alumnat de quart d’ESO? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-05)