Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2023-07-10T08:26:07Z
dc.date.available2023-07-10T08:26:07Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.citationQuines competències de quart d'ESO es veuen més afectades pel nivell socioeconòmic i cultural familiar? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/3734
dc.description.abstractL’anàlisi del context de l’alumnat de quart d’ESO del curs 2021-2022 posa de manifest, com ja s’ha constatat en diversos estudis, que el nivell socioeconòmic i cultural (ISEC) presenta una influència directa en el rendiment acadèmic de l’alumnat.ca
dc.format.extent3 p.ca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTast de dades
dc.titleQuines competències de quart d'ESO es veuen més afectades pel nivell socioeconòmic i cultural familiar? (2023)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.lemacEnsenyament - Catalunya - Estadístiquesca
dc.subject.lemacIndicadors educatius - Catalunyaca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • CSA sèrie - Tast de dades [51]
    Notes breus amb dades d'avaluació rellevants que afecten aspectes concrets del sistema educatiu català

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint