Quines competències de quart d'ESO es veuen més afectades pel nivell socioeconòmic i cultural familiar? (2023)
Tipus de document
Article
Resum
L’anàlisi del context de l’alumnat de quart d’ESO del curs 2021-2022 posa de manifest, com ja s’ha constatat en diversos estudis, que el nivell socioeconòmic i cultural (ISEC) presenta una influència directa en el rendiment acadèmic de l’alumnat.
Citació
Quines competències de quart d'ESO es veuen més afectades pel nivell socioeconòmic i cultural familiar? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2023-06Extensió
3 p.
Col·lecció
Tast de dades
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Quines variables influeixen més en els resultats de l’avaluació de les competències de sisè de primària? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-10) -
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-02)Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més ... -
Com evoluciona la repetició a quart d’ESO? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-04)