Mesura: tardes de lleure educatiu: setembre
![< Previous](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/previous_rest.png)
![Next >](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/next_rest.png)
Document Type
Report
Abstract
Tipus d’avaluació realitzada: disseny i implementació. Mètode utilitzat: anàlisi qualitativa de la percepció dels agents implicats. Període avaluat: curs 2022-2023.
Citation
Mesura: tardes de lleure educatiu: setembre. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Documents
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2022Extension
3 p.
Collection
Documents d'avaluació
Subject (LEMAC)
Política educativa - Avaluació
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Avaluar per aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2010)
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat; Sanmartí, Neus (2010-11) -
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Sanmartí, Neus; Xarxa de Competències Bàsiques (2020-10) -
Filosofia: Què hi ha dins la capsa?: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Martí, Montse; Ros, Maria; Franquesa, Glòria; Escola Can Puig (Banyoles, Catalunya) (2021-06)