Mesura: tardes de lleure educatiu: setembre (2022)
Tipo de documento
Informe
Resumen
Tipus d’avaluació realitzada: disseny i implementació. Mètode utilitzat: anàlisi qualitativa de la percepció dels agents implicats. Període avaluat: curs 2022-2023.
Citación
Mesura: tardes de lleure educatiu: setembre. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Documentos
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2022Extensión
3 p.
Colección
Documents d'avaluació
Materias (LEMAC)
Política educativa - Avaluació
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Avaluar per aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2010)
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat; Sanmartí, Neus (2010-11) -
El míting: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Lancia, Estefania; Esteller, Mercè; Ruiz, Sara; Curto, Maria Luz; Tena, Neus; Escola Sant Àngel (Camarles, Catalunya) (2021-06) -
"M'he estimat molt la vida", la poesia de Vicent Andrés Estellés: orientacions didàctiques per a primària, ESO i batxillerat [material didàctic]
Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics; Sanz Arnau, Vicent; Galan Martí, Andreu (2024-02)