Mesura: tardes de lleure educatiu: setembre
![< Anterior](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/previous_rest.png)
![Següent >](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/next_rest.png)
Tipus de document
Informe
Resum
Tipus d’avaluació realitzada: disseny i implementació. Mètode utilitzat: anàlisi qualitativa de la percepció dels agents implicats. Període avaluat: curs 2022-2023.
Citació
Mesura: tardes de lleure educatiu: setembre. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022Extensió
3 p.
Col·lecció
Documents d'avaluació
Matèries (LEMAC)
Política educativa - Avaluació
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Avaluar per aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2010)
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat; Sanmartí, Neus (2010-11) -
"M'he estimat molt la vida", la poesia de Vicent Andrés Estellés: orientacions didàctiques per a primària, ESO i batxillerat [material didàctic]
Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics; Sanz Arnau, Vicent; Galan Martí, Andreu (2024-02) -
El míting: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Lancia, Estefania; Esteller, Mercè; Ruiz, Sara; Curto, Maria Luz; Tena, Neus; Escola Sant Àngel (Camarles, Catalunya) (2021-06)