Show simple item record

dc.contributor.authorArgelagués Besson, Meritxell
dc.contributor.authorEssomba Gelabert, Miquel Àngel
dc.contributor.authorTarrés Vallespí, Anna
dc.date.accessioned2023-03-14T12:31:21Z
dc.date.available2023-03-14T12:31:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationGuia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació. Autoria: Meritxell Argelagués, Miquel Àngel Essomba i Anna Tarrés. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/3627
dc.description.abstractLa Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació aporta un instrument, en format rúbrica, per promoure un procés participat d’autodiagnosi al centre així com orientacions per acompanyar el procés de treball.ca
dc.format.extent25 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.titleGuia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació (2022)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacCoeducació - Política governamentalca
dc.subject.lemacIgualtat entre els sexes - Política governamentalca
dc.subject.lemacAtenció a la diversitatca
dc.subject.lemacProjecte Wungu: gènere i diversitat cultural a l'escolaca
dc.subject.lemacPlans d'igualtat de gènereca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint