Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació
Tipo de documento
Monografía
Resumen
La Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació aporta un instrument, en format rúbrica, per promoure un procés participat d’autodiagnosi al centre així com orientacions per acompanyar el procés de treball.
Citación
Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació. Autoria: Meritxell
Argelagués, Miquel Àngel Essomba i Anna Tarrés. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2022Extensión
25 p.
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- DI - Monografies [18]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Informe: diagnosi sobre la situació de les treballadores del sistema educatiu en matèria d'igualtat
Departament d'Educació; Grup d’Educació i Gènere; Institut Interuniversitari d’Estudis de Gènere (2024) -
Pla d’igualtat de gènere dels treballadors i les treballadores als centres educatius
Departament d'Educació. Subcomissió del pla d’igualtat de gènere (2024-06) -
Pla per a la igualtat de gènere en el sistema educatiu: memòria del Pla anual d'actuacions del curs 2022-2023
Departament d'Educació (2023-07-14)