Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació
Tipus de document
Monografia
Resum
La Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació aporta un instrument, en format rúbrica, per promoure un procés participat d’autodiagnosi al centre així com orientacions per acompanyar el procés de treball.
Citació
Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació. Autoria: Meritxell
Argelagués, Miquel Àngel Essomba i Anna Tarrés. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022Extensió
25 p.
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- DI - Monografies [18]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Informe: diagnosi sobre la situació de les treballadores del sistema educatiu en matèria d'igualtat
Departament d'Educació; Grup d’Educació i Gènere; Institut Interuniversitari d’Estudis de Gènere (2024) -
Pla d’igualtat de gènere dels treballadors i les treballadores als centres educatius
Departament d'Educació. Subcomissió del pla d’igualtat de gènere (2024-06) -
Pla per a la igualtat de gènere en el sistema educatiu: memòria del Pla anual d'actuacions del curs 2022-2023
Departament d'Educació (2023-07-14)