Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació (2022)
Tipus de document
Monografia
Resum
La Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació aporta un instrument, en format rúbrica, per promoure un procés participat d’autodiagnosi al centre així com orientacions per acompanyar el procés de treball.
Citació
Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació. Autoria: Meritxell
Argelagués, Miquel Àngel Essomba i Anna Tarrés. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022Extensió
25 p.
Matèries (LEMAC)
Coeducació - Política governamental
Igualtat entre els sexes - Política governamental
Atenció a la diversitat
Paraules clau
Plans d'igualtat de gènere
Projecte Wungu: gènere i diversitat cultural a l'escola
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- DI - Monografies [17]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Pla per a la igualtat de gènere en el sistema educatiu: memòria del Pla anual d'actuacions del curs 2022-2023
Departament d'Educació (2023-07-14) -
Maleta d’activitats per promoure la coeducació als centres educatius [material didàctic] (2022)
Argelagués Besson, Meritxell; Essomba Gelabert, Miquel Àngel; Tarrés Vallespí, Anna (2022-03)La maleta d’activitats per promoure la coeducació als centres educatius conté 33 activitats per promoure la coeducació als diferents espais i temps escolars i amb la implicació del conjunt de la comunitat ... -
Presentació del Projecte Wungu: gènere i diversitat cultural a l'escola [presentació] (2021)
Departament d'Educació. Servei d'Escola i Família; Equip de Recerca en Diversitat i Inclusió en Societats Complexes (2021)Presentació que introdueix els elements nuclears del projecte Wungu: gènere i diversitat cultural a l'escola, i aprofundeix en el procés efectuat, així com en els productes i recursos que s’han elaborat.