Som els/les adolescents titelles del màrqueting? (2018)
Tipo de documento
Otros
Nota
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb la Fundació Orienta
Citación
Som els/les adolescents titelles del màrqueting? Autores: Irene Pérez Pitarch i Paula Fernàndez Romero. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2018
Colaboradores
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Fecha de publicación
2018Extensión
63 p.
Colección
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat
Materias (LEMAC)
Batxillerat - Investigació
Imatge del propi cos - Investigació
Indústria tèxtil - Investigació
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers (2018)
Termens i Crivillé, Clàudia (2018) -
Estratègies de recolzament psicològic i emocional per als processos acadèmics (2016)
Torà Navarro, Elena; Pallejà Rosich, Glòria (tutora); Institut Joaquim Rubió i Ors (Sant Boi de Llobregat, Catalunya); Fundació Orienta (2016) -
Resolució de 7 de maig de 2018, del director general de Professorat i Personal de Centres Públics d’habilitació de funcionaris de carrera del cos de mestres per impartir docència en els dos primers cursos de l’ESO amb caràcter provisional en llocs de treball de les especialitats Llengua Catalana i Literatura, Llengua Castellana i Literatura i Matemàtiques (07.05.2018)
Departament d'Ensenyament. Direcció General de Professorat i Personal de Centres Públics (2018-05-07)