Som els/les adolescents titelles del màrqueting? (2018)
Document Type
Others
Note
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb la Fundació Orienta
Citation
Som els/les adolescents titelles del màrqueting? Autores: Irene Pérez Pitarch i Paula Fernàndez Romero. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2018
Collaborators
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Publication date
2018Extension
63 p.
Collection
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat
Subject (LEMAC)
Batxillerat - Investigació
Imatge del propi cos - Investigació
Indústria tèxtil - Investigació
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers (2018)
Termens i Crivillé, Clàudia (2018) -
Estratègies de recolzament psicològic i emocional per als processos acadèmics (2016)
Torà Navarro, Elena; Pallejà Rosich, Glòria (tutora); Institut Joaquim Rubió i Ors (Sant Boi de Llobregat, Catalunya); Fundació Orienta (2016) -
Resolució de 7 de maig de 2018, del director general de Professorat i Personal de Centres Públics d’habilitació de funcionaris de carrera del cos de mestres per impartir docència en els dos primers cursos de l’ESO amb caràcter provisional en llocs de treball de les especialitats Llengua Catalana i Literatura, Llengua Castellana i Literatura i Matemàtiques (07.05.2018)
Departament d'Ensenyament. Direcció General de Professorat i Personal de Centres Públics (2018-05-07)