Som els/les adolescents titelles del màrqueting? (2018)
Tipus de document
Altres
Nota
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb la Fundació Orienta
Citació
Som els/les adolescents titelles del màrqueting? Autores: Irene Pérez Pitarch i Paula Fernàndez Romero. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2018
Col·laboradors/ores
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Data de publicació
2018Extensió
63 p.
Col·lecció
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat
Matèries (LEMAC)
Batxillerat - Investigació
Imatge del propi cos - Investigació
Indústria tèxtil - Investigació
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers (2018)
Termens i Crivillé, Clàudia (2018) -
Estratègies de recolzament psicològic i emocional per als processos acadèmics (2016)
Torà Navarro, Elena; Pallejà Rosich, Glòria (tutora); Institut Joaquim Rubió i Ors (Sant Boi de Llobregat, Catalunya); Fundació Orienta (2016) -
Resolució de 7 de maig de 2018, del director general de Professorat i Personal de Centres Públics d’habilitació de funcionaris de carrera del cos de mestres per impartir docència en els dos primers cursos de l’ESO amb caràcter provisional en llocs de treball de les especialitats Llengua Catalana i Literatura, Llengua Castellana i Literatura i Matemàtiques (07.05.2018)
Departament d'Ensenyament. Direcció General de Professorat i Personal de Centres Públics (2018-05-07)