Som els/les adolescents titelles del màrqueting? (2018)
Tipus de document
Altres
Nota
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb la Fundació Orienta
Citació
Som els/les adolescents titelles del màrqueting? Autores: Irene Pérez Pitarch i Paula Fernàndez Romero. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2018
Col·laboradors/ores
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Data de publicació
2018Extensió
63 p.
Col·lecció
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers (2018)
Termens i Crivillé, Clàudia (2018) -
La ciència de les emocions (2018)
Clarens Giralt, Alba; Planas Riera, Cristina (2018)