Mostrando ítems 1-10 de 79
L'avaluació de la formació professional reglada 2008-2009 (2008)
(, 2008-01)
El número 10 dels Quaderns d'avaluació presenta els objectius i les línes mestres de l'avaluació de la formació professional reglada, prevista per al 2008 i el 2009. És una avaluació sistèmica que ha ...
L'avaluació de sisè d'educació primària 2011: síntesi de resultats (2011)
(, 2011-09)
El número 20 de la col·lecció comença amb un article sobre les avaluacions previstes per al curs 2011-2012, és una informació sintètica que vol ser útil als equips directius i docents dels centres de ...
Síntesi d'indicadors de resultats (2016)
(, 2016-01)
El número 33 dels Quaderns d’avaluació conté una síntesi d’indicadors de resultats. S'han recollit indicadors ja publicats en fonts diverses amb la voluntat de posar-los de costat per mirar d'oferir una ...
Els objectius educatius europeus ET2020 a Catalunya (2019)
(, 2019-01)
L'any 2009, el Consell Europeu va aprovar el marc estratègic Educació i Formació 2020 (ET2020: Education and Training 2020), un nou marc estratègic per a la cooperació europea en l'àmbit de l'educació ...
Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l'alumnat de quart d'ESO a Catalunya 2006-2013-2021 (2021)
(, 2021-11)
L'estudi consisteix en la descripció i l'anàlisi dels resultats obtinguts amb l'aplicació d'un qüestionari sociodemogràfic i d'usos lingüístics a una mostra de 3.205 alumnes de quart d'ESO que van fer ...
Com classificar els centres educatius segons la complexitat? (2021)
(, 2021-04)
La tasca d’establir uns criteris objectius i quantificables per classificar els centres educatius no és fàcil, ja que aquests poden derivar-se tant de les característiques administratives com de les ...
La situació de la llengua anglesa al batxillerat a Catalunya 2000-2004 (2005)
(, 2005)
L'informe recull les dades obtingudes en l'avaluació de la llengua anglesa efectuada en una mostra d'alumnat de segon de batxillerat. Es donen els resultats obtinguts en les diferents habilitats avaluades ...