Les matèries optatives triades per l’alumnat influeixen en els resultats de la competència cientificotecnològica? (2022)
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
Les matèries optatives triades per l’alumnat influeixen en els resultats de la competència cientificotecnològica?. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022-10Extensió
2 p.
Col·lecció
Tast de dades. CSASE;39
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Els resultats en l’expressió oral en una llengua estan relacionats amb els de les altres llengües? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-11) -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 18
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2014-12)La divuitena edició del Sistema d'Indicadors d’Ensenyament de Catalunya recull les dades de Catalunya corresponents al curs 2012-2013 i les dades internacionals del curs 2011-2012. Aquest volum manté ... -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 8
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2004-01)L'informe inclou les comparacions amb els països de l'OCDE i de la zona euro, i informació relativa als països candidats a entrar a la UE i als països membres de l'espai econòmic europeu. També s'inclouen ...