Les matèries optatives triades per l’alumnat influeixen en els resultats de la competència cientificotecnològica? (2022)
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
Les matèries optatives triades per l’alumnat influeixen en els resultats de la competència cientificotecnològica?. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022-10Extensió
2 p.
Col·lecció
Tast de dades. CSASE; 39
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Les expectatives de l'alumnat i de la família influeixen en els resultats acadèmics? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-10) -
Quines variables influeixen més en els resultats de l’avaluació de les competències de sisè de primària? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-10) -
La formació dels progenitors o tutors/es influeix en els resultats de l’alumnat? (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-05)