Compassionate leadership for place and belonging [audiovisual] (2021)
Tipus de document
Conferència/Classe
Resum
In this webinar Kathryn Riley and Manuela Mendoza inspire school leaders to reflect on the meaning of compassionate leadership and engage them in defining and creating the conditions for a feeling of belonging at the school.
Citació
Compassionate leadership for place and belonging [audiovisual]. Kathryn Riley i Manuela Mendoza, ponents; Begonya Folch Martínez i Mireia Xortó Prados, moderadores. Elaboració: Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Autor/a
Llengua
English
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2021-02Extensió
1 enregistrament de vídeo (1 h 40 m 21 s)
Matèries (LEMAC)
Educació - Investigació
Lideratge en l'educació
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Lideratge amb compassió per a un sentiment de pertinença [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Mendoza, Manuela; Riley, Kathryn (2021-02)Webinar participatiu on Kathryn Riley i Manuela Mendoza inspiren els líders escolars a reflexionar sobre el significat d’un lideratge compassiu i a definir i crear les condicions per a un sentiment de ... -
Increasing student engagement [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Hargreaves, Andy (2021-11)In this first seminar of a series of two, Professor Hargreaves, one of the most worldwide renowned experts in education, talks about how we can increase student engagement in the challenging context of ... -
Com construir el professionalisme col·laboratiu [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Hargreaves, Andy (2021-11)En aquest segon seminari d'una sèrie de dos, el professor Hargreaves, un dels experts en educació més reconeguts a nivell mundial, ens parla de com podem construir el professionalisme col·laboratiu, amb ...