Lectura diària a la Secció d'Institut de Badalona: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2009)
Tipo de documento
Otros
Resumen
Tot l’alumnat, dins del marc horari del centre, dedica mitja hora diària a la lectura. Pot triar entre una sèrie de materials seleccionats prèviament. Simultàniament s’ofereixen sessions de reforç a diferents nivells.
Citación
Lectura diària a la Secció d'Institut de Badalona: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]. Elaboració: Secció d'institut de Badalona, Comissió de lectura. Badalona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Secció d'institut de Badalona, 2009.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2009-06Extensión
2 fitxers
Colección
Gust per llegir: hàbit lector
Materias (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació secundària obligatòria
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
La lectura a l'institut: el Pla de Lectura, una estratègia per a l’èxit escolar: experiència del temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2014)
Funes, Antonio; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2014-06)Pla per impulsar la lectura per plaer dels alumnes i millorar el seu nivell de comprensió lectora. -
Moments de lectura a l'institut: "Llegeix-me": experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2013)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Secció d'Institut Pla Marcell (Cardedeu) (2013-06)Tots els alumnes de la SI Pla Marcell (Cardedeu) gaudeixen d'un temps de lectura al centre i aboquen la seva experiència lectora al “Llegeix-me”: una mena de xarxa social que els permet agrupar-se per ... -
Jo sóc lector... I tu?: lectura sistemàtica, llegir per plaer: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2013-2014)
Bell-lloch, Lídia; Castillo, Mercè; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Irun, Montse (2013-2014)Activitats per incentivar el gust per la lectura entre l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.