Lectura diària a la Secció d'Institut de Badalona: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2009)
Tipo de documento
Otros
Resumen
Tot l’alumnat, dins del marc horari del centre, dedica mitja hora diària a la lectura. Pot triar entre una sèrie de materials seleccionats prèviament. Simultàniament s’ofereixen sessions de reforç a diferents nivells.
Citación
Lectura diària a la Secció d'Institut de Badalona: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]. Elaboració: Secció d'institut de Badalona, Comissió de lectura. Badalona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Secció d'institut de Badalona, 2009.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Secció d'Institut de Badalona. Comissió de lectura
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2009-06Extensión
2 fitxers
Colección
Gust per llegir: hàbit lector
Materias (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació secundària obligatòria
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Moments de lectura a l'institut: "Legeix-me": experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2013)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Secció d'Institut Pla Marcell (Cardedeu) (2013-06)Tots els alumnes de la SI Pla Marcell (Cardedeu) gaudeixen d'un temps de lectura al centre i aboquen la seva experiència lectora al “Llegeix-me”: una mena de xarxa social que els permet agrupar-se per ... -
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"El carter Joliu o unes cartes especials", de Janet i Allan Ahlberg [material didàctic]
Àvila Mariné, Teresa; Jové Guasch, Magda; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014)