Lectura diària a la Secció d'Institut de Badalona: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]


Tipo de documento
Otros
Resumen
Tot l’alumnat, dins del marc horari del centre, dedica mitja hora diària a la lectura. Pot triar entre una sèrie de materials seleccionats prèviament. Simultàniament s’ofereixen sessions de reforç a diferents nivells.
Citación
Lectura diària a la Secció d'Institut de Badalona: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]. Elaboració: Secció d'institut de Badalona, Comissió de lectura. Badalona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Secció d'institut de Badalona, 2009.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2009-06Extensión
2 fitxers
Colección
Gust per llegir: hàbit lector
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
La lectura a l'institut: el Pla de Lectura, una estratègia per a l’èxit escolar: experiència del temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Funes, Antonio; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2014-06)Pla per impulsar la lectura per plaer dels alumnes i millorar el seu nivell de comprensió lectora. -
Moments de lectura a l'institut: "Llegeix-me": experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Secció d'Institut Pla Marcell (Cardedeu) (2013-06)Tots els alumnes de la SI Pla Marcell (Cardedeu) gaudeixen d'un temps de lectura al centre i aboquen la seva experiència lectora al “Llegeix-me”: una mena de xarxa social que els permet agrupar-se per ... -
El gust per la lectura: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Carmona Pizarro, Rodrigo; Pérez, Toni; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2012-06)Dedicació d'un temps de la jornada lectiva a la lectura. L'alumnat durant mitja hora diària llegeix els textos que tria lliurement.