Lectura diària a la Secció d'Institut de Badalona: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2009)
![< Anterior](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/previous_rest.png)
![Següent >](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/next_rest.png)
Tipus de document
Altres
Resum
Tot l’alumnat, dins del marc horari del centre, dedica mitja hora diària a la lectura. Pot triar entre una sèrie de materials seleccionats prèviament. Simultàniament s’ofereixen sessions de reforç a diferents nivells.
Citació
Lectura diària a la Secció d'Institut de Badalona: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]. Elaboració: Secció d'institut de Badalona, Comissió de lectura. Badalona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Secció d'institut de Badalona, 2009.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Secció d'Institut de Badalona. Comissió de lectura
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2009-06Extensió
2 fitxers
Col·lecció
Gust per llegir: hàbit lector
Matèries (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació secundària obligatòria
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Moments de lectura a l'institut: "Llegeix-me": experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2013)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Secció d'Institut Pla Marcell (Cardedeu) (2013-06)Tots els alumnes de la SI Pla Marcell (Cardedeu) gaudeixen d'un temps de lectura al centre i aboquen la seva experiència lectora al “Llegeix-me”: una mena de xarxa social que els permet agrupar-se per ... -
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions ...