La lectura a l'institut: el Pla de Lectura, una estratègia per a l’èxit escolar: experiència del temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2014)
Document Type
Others
Abstract
Pla per impulsar la lectura per plaer dels alumnes i millorar el seu nivell de comprensió lectora.
Citation
La lectura a l'institut: el Pla de Lectura, una estratègia per a l’èxit escolar: experiència del temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]. Elaboració: Antonio Funes. Terrassa: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Institut Can Roca, 2014.
Collaborators
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2014-06Extension
7 p.
Collection
Gust per llegir: hàbit lector
Subject (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació secundària obligatòria
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Moments de lectura a l'institut: "Llegeix-me": experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2013)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Secció d'Institut Pla Marcell (Cardedeu) (2013-06)Tots els alumnes de la SI Pla Marcell (Cardedeu) gaudeixen d'un temps de lectura al centre i aboquen la seva experiència lectora al “Llegeix-me”: una mena de xarxa social que els permet agrupar-se per ... -
Jo sóc lector... I tu?: lectura sistemàtica, llegir per plaer: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2013-2014)
Bell-lloch, Lídia; Castillo, Mercè; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Irun, Montse (2013-2014)Activitats per incentivar el gust per la lectura entre l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. -
Lectura diària a la Secció d'Institut de Badalona: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2009)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Secció d'Institut de Badalona. Comissió de lectura (2009-06)Tot l’alumnat, dins del marc horari del centre, dedica mitja hora diària a la lectura. Pot triar entre una sèrie de materials seleccionats prèviament. Simultàniament s’ofereixen sessions de reforç a ...