Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació secundària obligatòria
Tipo de documento
Otros
Resumen
Orientacions per a la millora de la competència escrita per a l'etapa de l'educació secundària obligatòria, tant des de la vessant receptiva (lectura) com des de la vessant productiva (escriptura), i les relaciona amb les interaccions orals i amb les dimensions plurilingüe i intercultural i literària.
Citación
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació secundària obligatòria. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2010.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2010-11Extensión
36 p.
Colección
Marc teòric de l'ILEC
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació primària
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (2010-11) -
La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-10) -
Competència lingüística: l'expressió escrita: educació secundària obligatòria [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)Vivim en una societat lletrada, en què la llengua escrita té un paper fonamental, ja sigui en suport paper o en suport digital. En aquest context, saber escriure és un dret del qual tots els ciutadans ...