. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariInicia sesión. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContacto
  • Menú idioma Idioma: esfletxa cap avallfletxa cap avall
    • Català
    • English
Cercador

RDE - Repositorio del Departamento de Educación y Formación Profesional

  • Principal
  • Información sobre el repositorio
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|RDE - Repositorio del Departamento de Educación y Formación Profesional

Imatge capçalera
  • Principal 
  • Llengua 
  • LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric 
  • Ver ítem 

Ver ítem 

  • Compartir en Twitter
  • Compartir en Facebook
  • Compartir en Telegram
  • Compartir en WhatsApp
  • Imprimir
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit


 


URI https://hdl.handle.net/20.500.12694/3265
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación recomendada
Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit. Elaboració: Carme Durán Rivas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Autor/a
Durán, Carmen ORCID
Colaboradores
Departament d'Ensenyament
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2015
Extensión
3 p.
Materias (LEMAC)
Comunicació escrita--Educació primària--Ensenyament
Comunicació escrita--Educació secundària obligatòria--Ensenyament
Mostrar el registro completo del ítem

Documentos para descargar

Thumbnail

Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit (2015)

175.7Kb

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric [24]

Ítems relacionados

Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.

  • Thumbnail

    Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació] 

    Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)
    Tot i que la gramàtica es treballa a l’escola, es dóna la paradoxa que els alumnes no “la utilitzen” a l’hora de redactar: no veuen la relació entre gramàtica i escriptura. Un enfocament gramaticalista ...
  • Thumbnail

    L'ensenyament de la literatura: el canvi radical pendent 

    Sánchez-Enciso, Juan (2015)
  • Thumbnail

    Com ensenyar el procés de composició? 

    Cassany, Daniel (2015)

Visualiza

Todo el repositorioPor ámbitos y coleccionesPor autor/aPor títuloPor tipo de documentoPor materiaPor fecha de publicaciónEsta colecciónPor autor/aPor títuloPor tipo de documentoPor materiaPor fecha de publicación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Sigue las redes sociales del Departamento de Educación y Formación Profesional:

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona d'Instagram
  • Icona de LinkedIn
  • Icona de Youtube
  • Icona de compartir
Logo generalitat
  • Aviso legal
  • Accesibilidad
  • Política de cookies
  • Mapa web