. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariLog in. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContact Us
  • Menú idioma Idioma: enfletxa cap avallfletxa cap avall
    • Castellano
    • Català
Cercador

RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

  • Home
  • About the repository
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

Imatge capçalera
  • Home 
  • Llengua 
  • LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric 
  • View Item 

View Item 

  • Share on Twitter
  • Share on Facebook
  • Share on Telegram
  • Share on WhatsApp
  • Print
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit


 


URI https://hdl.handle.net/20.500.12694/3265
Document Type
Article
Document version
Published version
Recommended citation
Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit. Elaboració: Carme Durán Rivas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Author
Durán, Carmen ORCID
Collaborators
Departament d'Ensenyament
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2015
Extension
3 p.
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita--Educació primària--Ensenyament
Comunicació escrita--Educació secundària obligatòria--Ensenyament
Show full item record

Documents to download

Thumbnail

Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit (2015)

175.7Kb

This item appears in the following Collection(s)

  • LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric [24]

Related Items

Displaying related items by Title and Subject.

  • Thumbnail

    Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació] 

    Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)
    Tot i que la gramàtica es treballa a l’escola, es dóna la paradoxa que els alumnes no “la utilitzen” a l’hora de redactar: no veuen la relació entre gramàtica i escriptura. Un enfocament gramaticalista ...
  • Thumbnail

    L'ensenyament de la literatura: el canvi radical pendent 

    Sánchez-Enciso, Juan (2015)
  • Thumbnail

    Com ensenyar el procés de composició? 

    Cassany, Daniel (2015)

Browse

The entire repositoryBy fields & collectionsBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue DateThis CollectionBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue Date

My Account

LoginRegister

Statistics

Follow Ministry of Education and Vocational Training's social networks:

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona d'Instagram
  • Icona de LinkedIn
  • Icona de Youtube
  • Icona de compartir
Logo generalitat
  • Legal notice
  • Accessibility
  • Cookies policy
  • Web map