. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariLog in. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContact Us
  • Menú idioma Idioma: enfletxa cap avallfletxa cap avall
    • Castellano
    • Català
Cercador

RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

  • Home
  • About the repository
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

Imatge capçalera
  • Home 
  • Llengua 
  • LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric 
  • View Item 

View Item 

  • Share on Twitter
  • Share on Facebook
  • Share on Telegram
  • Share on WhatsApp
  • Print
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit


 


URI https://hdl.handle.net/20.500.12694/3265
Document Type
Article
Document version
Published version
Recommended citation
Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit. Elaboració: Carme Durán Rivas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Author
Durán, Carmen ORCID
Collaborators
Departament d'Ensenyament
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2015
Extension
3 p.
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita--Educació primària--Ensenyament
Comunicació escrita--Educació secundària obligatòria--Ensenyament
Show full item record

Documents to download

Thumbnail

Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit (2015)

175.7Kb

This item appears in the following Collection(s)

  • LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric [24]

Related Items

Displaying related items by Title and Subject.

  • Thumbnail

    Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació] 

    Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)
    Tot i que la gramàtica es treballa a l’escola, es dóna la paradoxa que els alumnes no “la utilitzen” a l’hora de redactar: no veuen la relació entre gramàtica i escriptura. Un enfocament gramaticalista ...
  • Thumbnail

    Com ensenyar el procés de composició? 

    Cassany, Daniel (2015)
  • Thumbnail

    Escriure a les àrees 

    Palou, Juli (2015)

Browse

The entire repositoryBy fields & collectionsBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue DateThis CollectionBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue Date

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Follow Ministry of Education and Vocational Training's social networks:

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona d'Instagram
  • Icona de LinkedIn
  • Icona de Youtube
  • Icona de compartir
Logo generalitat
  • Legal notice
  • Accessibility
  • Cookies policy
  • Web map