. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariInicia sessió. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContacte
  • Menú idioma Idioma: cafletxa cap avallfletxa cap avall
    • Castellano
    • English
Cercador

RDE - Repositori del Departament d'Educació i Formació Professional

  • Inici
  • Informació sobre el repositori
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|RDE - Repositori del Departament d'Educació i Formació Professional

Imatge capçalera
  • Inici 
  • Llengua 
  • LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric 
  • Visualitza l'element 

Visualitza l'element 

  • Comparteix a Twitter
  • Comparteix a Facebook
  • Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit


 


URI https://hdl.handle.net/20.500.12694/3265
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació recomanada
Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit. Elaboració: Carme Durán Rivas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Autor/a
Durán, Carmen ORCID
Col·laboradors/ores
Departament d'Ensenyament
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2015
Extensió
3 p.
Matèries (LEMAC)
Comunicació escrita--Educació primària--Ensenyament
Comunicació escrita--Educació secundària obligatòria--Ensenyament
Mostra el registre complet de l'element

Documents per descarregar

Thumbnail

Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit (2015)

175.7Kb

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

  • LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric [24]

Ítems relacionats

Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.

  • Miniatura

    Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació] 

    Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)
    Tot i que la gramàtica es treballa a l’escola, es dóna la paradoxa que els alumnes no “la utilitzen” a l’hora de redactar: no veuen la relació entre gramàtica i escriptura. Un enfocament gramaticalista ...
  • Miniatura

    L'ensenyament de la literatura: el canvi radical pendent 

    Sánchez-Enciso, Juan (2015)
  • Miniatura

    Com ensenyar el procés de composició? 

    Cassany, Daniel (2015)

Visualitza

Tot el repositoriPer àmbits i col·leccionsPer autor/aPer títolPer tipus de documentPer matèriaPer data de publicacióAquesta col·leccióPer autor/aPer títolPer tipus de documentPer matèriaPer data de publicació

El meu compte

EntraRegistre

Estadístiques

Segueix les xarxes socials del Departament d'Educació i Formació Professional:

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona d'Instagram
  • Icona de LinkedIn
  • Icona de Youtube
  • Icona de compartir
Logo generalitat
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de galetes
  • Mapa web