Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
dc.date.accessioned2022-06-21T10:53:44Z
dc.date.available2022-06-21T10:53:44Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationEl procés de composició escrita: educació secundària obligatòria [presentació] (2016). Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/3192
dc.description.abstractLa didàctica de l’escriptura s’ha de centrar de manera especial en el procés d’escriptura i en les fases que comporta. L’aprenentatge d’aquest procés facilita l’elaboració del text i en millora la qualitat. Per treballar aquest procés, el docent haurà de planificar activitats diverses, que situïn l’atenció dels alumnes en cadascuna de les diferents etapes de l'escriptura: contextualització, planificació, textualització, revisió, edició i difusió. L’apropiació del procés permetrà als alumnes percebre millor el seu progrés d'aprenentatge i, millorar, així, la competència escrita.ca
dc.format.extent3 fitxersca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleEl procés de composició escrita: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/lectureca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacComunicació escrita - Educació secundària obligatòria - Ensenyamentca


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint