Com podem implicar els alumnes i les alumnes en l’informe d’avaluació trimestral? Una proposta de la Xarxa Cb (2020)
Document Type
Others
Citation
Com podem implicar els alumnes i les alumnes en l’informe d’avaluació trimestral? Una proposta de la Xarxa Cb (2020). Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació/Ensenyament, 2020.
Author
Xarxa de Competències Bàsiques
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020Extension
5 p.
Subject (LEMAC)
Competències bàsiques
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Sanmartí, Neus; Xarxa de Competències Bàsiques (2020-10) -
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Xarxa de Competències Bàsiques (2019-10)Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ... -
Com revisar els objectius d’aprenentatge per afavorir l’adquisició de competències? (2019)
Xarxa de Competències Bàsiques (2019)