Com podem implicar els alumnes i les alumnes en l’informe d’avaluació trimestral? Una proposta de la Xarxa Cb (2020)
Document Type
Others
Citation
Com podem implicar els alumnes i les alumnes en l’informe d’avaluació trimestral? Una proposta de la Xarxa Cb (2020). Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació/Ensenyament, 2020.
Author
Xarxa de Competències Bàsiques
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020Extension
5 p.
Subject (LEMAC)
Competències bàsiques
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Sanmartí, Neus; Xarxa de Competències Bàsiques (2020-10) -
Competència comunicativa: curs 2006/2007 (2007)
Xarxa de Competències Bàsiques (2007)Durant el curs 2006-2007, s'han elaborat documents per ajudar els centres d'educació primària a analitzar els resultats de les proves CB de competència comunicativa i orientar les accions de millora. ... -
L'observació entre iguals a la Xarxa de Competències Bàsiques: informe de resultats de la recerca 2020-2021 (2022)
Xarxa de Competències Bàsiques; Corcelles, Mariona; Flores, Marta; Miquel, Ester; Ribosa, Jesús; Soler, Mireia (2022-01)