Com podem implicar els alumnes i les alumnes en l’informe d’avaluació trimestral? Una proposta de la Xarxa Cb (2020)
Tipo de documento
Otros
Citación
Com podem implicar els alumnes i les alumnes en l’informe d’avaluació trimestral? Una proposta de la Xarxa Cb (2020). Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació/Ensenyament, 2020.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020Extensión
5 p.
Palabras clave
Competències bàsiques en educació
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
Orientacions de 8 d'abril de 2020, de les directores generals de Currículum i Personalització i d’Innovació, Recerca i Cultura Digital, referents al tercer trimestre per als serveis educatius a causa del tancament dels centres educatius pel coronavirus
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital; Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-09) -
Com millorar una activitat d’avaluació per afavorir l’adquisició d’aprenentatges competencials? (2019)
Xarxa de Competències Bàsiques (2019)