Com podem implicar els alumnes i les alumnes en l’informe d’avaluació trimestral? Una proposta de la Xarxa Cb (2020)
Tipo de documento
Otros
Citación
Com podem implicar els alumnes i les alumnes en l’informe d’avaluació trimestral? Una proposta de la Xarxa Cb (2020). Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació/Ensenyament, 2020.
Autor/a
Xarxa de Competències Bàsiques
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020Extensión
5 p.
Materias (LEMAC)
Competències bàsiques
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Les 20 coses que hem après durant els 20 anys de la Xarxa [infografia] (2021)
Xarxa de Competències Bàsiques (2021-06) -
Competència d'aprendre a aprendre: cursos 2007-2008 i 2008-2009 (2009)
Xarxa de Competències Bàsiques; Teixidó Saballs, Joan (2009)Durant els cursos 2007-2008 i 2008-2009, s'ha treballat el que implica per a l'alumnat assolir la competència d'aprendre a aprendre: disposar d'habilitats per a conduir el propi aprenentatge i, per tant, ... -
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Xarxa de Competències Bàsiques (2019-10)Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ...