Com podem implicar els alumnes i les alumnes en l’informe d’avaluació trimestral? Una proposta de la Xarxa Cb (2020)
Tipus de document
Altres
Citació
Com podem implicar els alumnes i les alumnes en l’informe d’avaluació trimestral? Una proposta de la Xarxa Cb (2020). Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació/Ensenyament, 2020.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020Extensió
5 p.
Paraules clau
Competències bàsiques en educació
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
Orientacions de 8 d'abril de 2020, de les directores generals de Currículum i Personalització i d’Innovació, Recerca i Cultura Digital, referents al tercer trimestre per als serveis educatius a causa del tancament dels centres educatius pel coronavirus
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital; Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-09) -
Com millorar una activitat d’avaluació per afavorir l’adquisició d’aprenentatges competencials? (2019)
Xarxa de Competències Bàsiques (2019)