Ensenyar a escriure en totes les matèries: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Visualitza/Obre
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Data de publicació
2016-03Resum
A les aules s’escriu molt i en moltes situacions. Escriure ajuda a estructurar el pensament i a apropiar-se dels continguts que s’estan aprenent. La imbricació entre lectura, escriptura i interacció oral en les activitats acadèmiques és la prova que la llengua és l’eina indispensable per a l’aprenentatge.
D’altra banda, cada disciplina té un llenguatge que li és propi i que cal ensenyar a l’alumne per convidar-lo a apropar-se als continguts. És per això que ensenyar a escriure no és competència exclusiva de les matèries lingüístiques, sinó que s’ha de fer des de totes les matèries.
Tipus de document
Conferència/Classe
Llengua
Català
Paraules clau
Comunicació escrita - Educació secundària obligatòria - Ensenyament
Extensió
3 fitxers
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Citació
Ensenyar a escriure en totes les matèries: educació secundària obligatòria [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/