Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2022)
Document Type
Monograph
Abstract
Aquest informe és complementari de l’Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya: 2006-2013-2021, publicat en el número 29 d'aquesta col·lecció. Les dades d'ambdós informes s’han obtingut a partir de les respostes al mateix qüestionari passat el març de 2021.
En aquesta publicació l’anàlisi del context de l’alumnat es posa en relació amb els resultats de l’avaluació de quart d’ESO. La novetat en aquesta edició és que els resultats es comparen amb els del qüestionari de context de l’edició 2018-2019, de manera que es poden observar els canvis que s’han produït en la població escolar catalana d’aquest nivell al llarg dels dos anys de pandèmia.
En primer lloc s’hi defineixen les característiques del qüestionari i les dades descriptives de la mostra de l’alumnat enquestat. A continuació, hi podeu llegir els resultats de les preguntes adreçades a conèixer com estudia l’alumnat i els seus comportaments culturals, especialment en el món del consum digital, de televisió, de premsa i de llibres, i en l’ús de les noves tecnologies.
Citation
Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2020-2021. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2022-04Extension
149 p.
Collection
Informes d'avaluació. CSASE; 30
Subject (LEMAC)
Alumnes d'ensenyament secundari - Condicions socials - Enquestes
Llenguatge i llengües - Ús
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
Avaluacions censals de competències bàsiques: curs 2018-2019 (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07-11) -
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-05)El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ...