Som escriptors i escriptores!: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
![< Previous](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/previous_rest.png)
![Next >](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/next_rest.png)
Document Type
Conference / Class
Abstract
Cal acompanyar el procés d’aprenentatge de l’escriptura donant ajudes i retirant-les, oferint modelatges, i ajudant l’alumne a ser estratègic a l’hora de comunicar per escrit.
Citation
Som escriptors i escriptores!: ed. infantil i cicle inicial [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-09Extension
3 fitxers
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació infantil - Ensenyament
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle inicial - Ensenyament
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions ... -
"Un món feliç", d'Aldous Huxley [material didàctic]
Gimeno Peláez, Àlex; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2018)