Lletres, mans, llapis, teclats i pantalles: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-06-07T12:48:14Z | |
dc.date.available | 2022-06-07T12:48:14Z | |
dc.date.issued | 2016-04 | |
dc.identifier.citation | Lletres, mans, llapis, teclats i pantalles: ed. infantil i cicle inicial [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/3138 | |
dc.description.abstract | Si pensem en l’escriptura en el sentit de grafiar, de reproduir els traços del codi escrit, ens adonem que requereix un llarg camí d’educació del gest gràfic des dels moviments corporals, l’experimentació amb els estris i suports d’escriptura, els exercicis gràfics i finalment el traçat de les lletres. En aquesta conferència ens endinsem també en temes de debat social com són el tipus de lletra i l’ús del teclat, i s’aporten orientacions perquè els centres puguin reflexionar i prendre decisions al respecte. | ca |
dc.format.extent | 3 fitxers | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Comunicació escrita - Educació infantil - Ensenyament | ca |
dc.subject.other | Comunicació escrita - Educació primària - Cicle inicial - Ensenyament | ca |
dc.title | Lletres, mans, llapis, teclats i pantalles: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/lecture | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/