Taller d'escriptura: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Tipus de document
Altres
Resum
Els alumnes del cicle mitjà dediquen temps setmanal a desenvolupar un taller d’escriptura. Durant les sessions, la mestra fa entrevistes personals. L’objectiu és millorar la implicació dels alumnes en els seus escrits i, alhora, detectar les seves necessitats i dificultats per ajustar millor les seves intervencions.
Citació
Taller d'escriptura: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Àngels Mateu, Montse Solanes. Sant Carles de la Ràpita: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Carles III, 2017.
Col·laboradors/ores
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2017-05Extensió
3 fitxers
Matèries (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària
Material didàctic - Educació primària
Paraules clau
Cicle mitjà
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Entrevista d'escriptura: pràctica: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Sanabria, Reme; Caellas, Raquel (2017-04)Es presenta l’estratègia de l’entrevista personal d’escriptura entre iguals (6è EP) com a eina per ajudar a estructurar el pensament dels alumnes i aprendre a interactuar amb el propi text per millorar, ... -
Entrevista d'escriptura: Sant Jordi al Benviure: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Joli, Emma; Gazulla, Asun (2017-05)Els alumnes expliquen per escrit com van viure la festa de Sant Jordi a l’escola per publicar-ho a la revista del centre. Mentre ho fan, la mestra efectua entrevistes personals d’escriptura. Se’n presenten ... -
Conversa d'escriptura: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Vidal, Montse; Fornells, Imma (2017-04-20)La mestra conversa amb una alumna sobre el seu text, mentre la resta de companys del grup de 5è escriuen. En les seves intervencions, la mestra s’interessa, només, pel contingut del text i, així, l’ajuda ...