Tasca autònoma d'escriptura: una bona pràctica per generar textos creatius [activitat] (2017)
Document Type
Others
Abstract
Experiència de coordinació de l’Escola Torredemer de Matadepera, en què es presenta la planificació i organització del centre per dur a terme tallers d’escriptura creativa a tota la primària. S’hi recullen propostes d’escriptura per als diferents cicles, i eines per a l’avaluació tant dels textos que produeixen els alumnes com del procés seguit per elaborar-los.
Citation
Tasca autònoma d'escriptura: una bona pràctica per generar textos creatius [activitat]. Matadepera: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Joan Torredemer, 2017.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament: Escola Joan Torredemer (Matadepera, Catalunya)
Publication date
2017-04Extension
129 p.
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació infantil
Comunicació escrita - Educació primària
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Escrivim un cartell: escriptura col·lectiva de textos: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Cartaña Miquel, Rosa; Escola Mont-roig (Balaguer, Catalunya) (2017-03)L’activitat que es presenta és l’elaboració col·lectiva d’un cartell informatiu amb el qual els alumnes conviden els familiars a la presentació del projecte que han treballat el primer quadrimestre. ... -
Entrevista d'escriptura: pràctica: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Sanabria, Reme; Caellas, Raquel (2017-04)Es presenta l’estratègia de l’entrevista personal d’escriptura entre iguals (6è EP) com a eina per ajudar a estructurar el pensament dels alumnes i aprendre a interactuar amb el propi text per millorar, ... -
Escriptura lliure de textos: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Carrasco, Conxi; García, Sara; Rios, Lourdes (2017-05-03)Activitat d’escriptura autònoma de l’Escola Cal Maiol de Barcelona per potenciar la creació lliure de textos. Els alumnes de primer comparteixen i valoren possibles temes d’escriptura, dediquen un temps ...