Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüísticsca
dc.contributor.authorEscola Joan Torredemer (Matadepera, Catalunya)
dc.date.accessioned2022-06-01T07:27:20Z
dc.date.available2022-06-01T07:27:20Z
dc.date.issued2017-04
dc.identifier.citationTasca autònoma d'escriptura: una bona pràctica per generar textos creatius [activitat]. Matadepera: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Joan Torredemer, 2017.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/3054
dc.description.abstractExperiència de coordinació de l’Escola Torredemer de Matadepera, en què es presenta la planificació i organització del centre per dur a terme tallers d’escriptura creativa a tota la primària. S’hi recullen propostes d’escriptura per als diferents cicles, i eines per a l’avaluació tant dels textos que produeixen els alumnes com del procés seguit per elaborar-los.ca
dc.format.extent129 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyament: Escola Joan Torredemer (Matadepera, Catalunya)ca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleTasca autònoma d'escriptura: una bona pràctica per generar textos creatius [activitat] (2017)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacComunicació escrita - Educació infantil - Material didàcticca
dc.subject.lemacComunicació escrita - Educació primària - Material didàcticca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint