Tasca autònoma d'escriptura: una bona pràctica per generar textos creatius [activitat]
Tipus de document
Altres
Resum
Experiència de coordinació de l’Escola Torredemer de Matadepera, en què es presenta la planificació i organització del centre per dur a terme tallers d’escriptura creativa a tota la primària. S’hi recullen propostes d’escriptura per als diferents cicles, i eines per a l’avaluació tant dels textos que produeixen els alumnes com del procés seguit per elaborar-los.
Citació
Tasca autònoma d'escriptura: una bona pràctica per generar textos creatius [activitat]. Matadepera: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Joan Torredemer, 2017.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament: Escola Joan Torredemer (Matadepera, Catalunya)
Data de publicació
2017-04Extensió
129 p.
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Escrivim un cartell: escriptura col·lectiva de textos: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Cartaña Miquel, Rosa; Escola Mont-roig (Balaguer, Catalunya) (2017-03)L’activitat que es presenta és l’elaboració col·lectiva d’un cartell informatiu amb el qual els alumnes conviden els familiars a la presentació del projecte que han treballat el primer quadrimestre. ... -
Entrevista d'escriptura: pràctica: experiència d'escriptura [activitat]
Sanabria, Reme; Caellas, Raquel (2017-04)Es presenta l’estratègia de l’entrevista personal d’escriptura entre iguals (6è EP) com a eina per ajudar a estructurar el pensament dels alumnes i aprendre a interactuar amb el propi text per millorar, ... -
Escriptura lliure de textos: experiència d'escriptura [activitat]
Carrasco, Conxi; García, Sara; Rios, Lourdes (2017-05-03)Activitat d’escriptura autònoma de l’Escola Cal Maiol de Barcelona per potenciar la creació lliure de textos. Els alumnes de primer comparteixen i valoren possibles temes d’escriptura, dediquen un temps ...